Több mint tíz éve, 2003 óta foglalkozom társasházkezeléssel kollégaként, vállalkozás keretében. Az elmúlt évek során megtanultam és meg is szerettem a szakmát, valamint ezzel párhuzamosan szereztem szakmai gyakorlatot közös képviselőként. Továbbá évtizedes tapasztalattal rendelkezem az ingatlankezeléshez kapcsolódó sokrétű szervezési, gazdasági és műszaki feladatokban. Ez egyaránt jelenti az üzemeltetéshez és felújításokhoz kapcsolódó szakértelmet, a pályázatok írásában szerzett tapasztalatot, a közgyűlések levezetésében való jártasságot. OKJ-s Társasház és Ingatlankezelő képesítést szerezve, 2008-tól fogva saját vállalkozásban végzem munkám, regisztráltan a II. kerületi önkormányzatnál mint közös képviselő. Az elmúlt évek alatt csapatunk létszámban is bővült. 2018. óta átköltöztünk, modern, jól felszerelt, az ügyfelek minden igényét kielégítő irodánkba II. kerület Kurucles részébe.
A társasházkezelést a jogszabályoknak megfelelően – a társasházakról szóló 2003. évi CXXXIII. törvény és annak módosításai alapján – végezzük, a törvény adta lehetőségek teljes kihasználásával, de minden esetben figyelembe véve az adott társasház Szervezeti Működési Szabályzatát. Közös képviselői munkánk során minden esetben szem előtt tartjuk az átlátható és visszaellenőrizhető feladatellátást, legyen szó az üzemeltetésről, a karbantartási munkák elvégeztetéséről, vagy akár az esetleges fejlesztésekről. Ezekhez kapcsolódóan, igény szerint vállaljuk a lépcsőházak és társasházi közös területek takarítását. Úgy véljük, hogy a közös képviselő feladataihoz nemcsak az állagmegőrzés biztosítása tartozik, hanem a folyamatos fejlesztés is, így folyamatosan figyeljük az ügyfeleink számára előnyös pályázati lehetőségeket. A beruházásokhoz szükséges források előteremtésében is szereztünk tapasztalatot, így a csapatunkhoz tartozó összes közös képviselő felkészülten várja a 2014-2020 közötti európai uniós költségvetési ciklust, amely során az általunk kezelt társasházak lakói nemcsak jelentős, energiahatékonysággal kapcsolatos fejlesztésekre fordítható összegek tehetnek szert, hanem hosszú távon is csökkenthetik kiadásaikat.
Közös képviselő végzettségem mellett 2013 óta független biztosításközvetítői képesítéssel is rendelkezem, tehát kellő hozzáértéssel és megfelelő minőségben tudom kezelni az épületbiztosításokat és ezzel együtt a lakók ingatlanbiztosításait is. A tapasztalat szerint jelentős díjcsökkentéseket tudunk elérni a lakásbiztosításokban, ha azokat kellő körültekintés mellett összehangolom a társasházi közös épületbiztosítással. Cégünk a köztartozásmentes adózók listájában szerepel, erkölcsi bizonyítvány és közös képviselői szakmai felelősségbiztosítás szolgál garanciaként ügyfeleink számára.
Több mint tíz éve, 2003-ban kezdtem foglalkozni társasházkezeléssel kollégaként, vállalkozás keretében.
OKJ-s Társasház és Ingatlankezelő képesítést szerezve, 2008-tól fogva saját vállalkozásban végzem munkám, regisztráltan a II. kerületi önkormányzatnál mint közös képviselő.
Közös képviselő végzettségem mellett 2013 óta független biztosításközvetítői képesítéssel is rendelkezem, tehát kellő hozzáértéssel és megfelelő minőségben tudom kezelni az épületbiztosításokat és ezzel együtt a lakók ingatlanbiztosításait is.
Az elmúlt évek alatt csapatunk létszámban is bővült. 2018. óta átköltöztünk, modern, jól felszerelt, az ügyfelek minden igényét kielégítő irodánkba II. kerület Kurucles részébe.
ügyvezető
Tel: +36-1-605-5000
irodavezető
Tel: +36-20-365-8520
könyvelő
Tel: +36-1-605-5000
társasházkezelő
Tel: +36-20-438-6885
társasházkezelő
Tel: +36-20-467-6150
társasházkezelő
Tel: +36-70-620-6630
műszaki referens
Tel: +36-20-299-9635
Iroda: 1021 Budapest, Kuruclesi út 3/A. fszt. 3.
Levelezési cím: 1530 Budapest PF:44
Telefonszám: +36-1-605-5000
E-mail: info@petpek.hu
Adószám: 14275579-2-41